Regnig dag idag

gick upp i morse med Neo vid typ 7 han fick tillägg och vi gick upp och busade
vi satte Neo i sin hopp gunga och gjorde lite banan-gröt och bananpure efter gröten, som jag gjort :D hehe gott!
mycket roligare att göra egen mat till honom istället för dom jävla burkarna :p haha eller vad tycker ni??

sen ska vi ner till stan och handla lite, men väntar lite för det regnar som bara den, palla.
nu är det bara 3½ månad tills jag och Erica firar 2 år tillsammans, fan va tiden går foorttt!!! :D<3
och Neo är snart ett halv år, så snart firar vi hans 1års dag med, längtar<3333, och 3 veckor innan hans födelsedag så fyller min Erica 18år :D<3

Vad ska ni göra idag då,, läsare??? :)
älskar min familj<33333
ha de bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0